Klacht: Spammail

op 20 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer,

Tot overmaat van ramp heb ik mee gedaan met de Lidll actie.
Het is natuurlijk geweldig dat u hier meerdere berichten over deelt echter is het voor veel mensen Telaat omdat ze wel op de link geklikt hebben.
Door de natuurgetrouwe uitstraling van de Lidll actie zie ik het ook als uw plicht er alles aan te doen om te helpen bij het oplossen van de spammail, mijn vraag is wat ik moet doen om schade te voorkomen en zie een schriftelijke oplossing voor mijn Apple telefoon graag tegemoet!
Vr.gr. George Kramer
06-21623618

Gewenste Oplossing:

Zodra de Lidl zorgt voor het voorkomen van schade door gebruik actie Lidl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 juli 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kramer15b