Klacht: spaarzegels vershoudbakjes

op 07 maart 2020 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Betreft AH winkel, Keiweg 11, Oosterhout. Vandaag, 7 maart 2020, boodschappen gedaan voor een totaalbedrag van € 21,51. Wij gingwen ervan uit, dat dit bedrag voldoende zou zijn voor 2 spaarzegels van de vershoudbakjes. De cassiere gaf of zeer vervelende toon aan, dat over de koopzegels geen zegels werden verstrekt. Was dermate overbluft, dat we overdonderd zijn weggegaan. Doen al jaren bijna alle boodschappen bij Albert Heijn en zijn tot nu toe nooit op een dergelijke wijze behandeld. Bij de actie staat in grote letters dat bij iedere € 10 een zegel wordt gegeven. Thuis heb ik in de kleine letters ook niets kunnen vinden, waaruit blijkt dat over koopzegels geen actiezegels worden gegeven. Er wordt gesproken over drank, telefoonkaarten e.d. In die opsomming ontbreken de koopzegels. Mocht dat toch zo zijn dan ware aan te raden dit duidelijker naar de klanten te communiceren. Al met al hebben wij een teleurgesteld en een zeer negatieve ervaring aan dit alles overgehouden .

Het moge duidelijk zijn, dat e.e.a. een kleinigheid is, maar een wat duidelijker communicatie over de zaken, die niet voor de actiezegels in aanmerking komen is aan te bevelen. Bovendien is het aan te raden een meer eenduidig beleid door de medewerkers te hanteren. In andere situaties gaf de cassiere over het totaalbedrag -dus inclusief koopzegels- wel de actiezegels.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rijing 46