Klacht: sorteerfout (alweer)

op 19 december 2017 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het is niet de eerste keer dat er wat fout gaan bij GLS en jawel weer een sorteerfout . Is het makkelijkste om je achter te verschuilen.
Om 12 uur belden ze dat een pakketje pas de volgende dag zou komen (afgesproken tijd tussen 09:30 en 12:30) echt mooi op tijd. Hele ochtend iemand zitten wachten en een half uur voor tijd bellen wat een bedrijf. @gls het ging om 54050194377922.

Bus stond hier voor de deur maar reed weer weg waarschijnlijk vergeten te laden en een paar minuten later werd ik gebeld.

In het verleden ook al eens een pakje met een sorteerfout en die is helemaal nooit aangekomen, die is uiteindelijk bij de leverancier terug gekomen.

Duidelijk de zaakjes niet op orde.

Is nu toch niks meer aan te doen ik hoop maar dat het morgen komt.

Anders vraag ik wel aan de leverancier of het via een ander bedrijf verstuurd kan worden.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 07 februari 2018 om 19:33 geantwoord

is niks opgelost en aangezien het al de 2e keer was heb ik geen hoop op goede afloop een van de volgende keren. Sorteerfout is altijd makkelijk om iets later te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door agaudier