Klacht: Soort van weggejaagd door medewerker

op 30 juni 2017 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Donderdag 29 juni was ik bij de Footlocker in Zwolle. Was een paar vans schoenen aan het passen, ik twijfelde nog n beetje als ik ze daadwerkelijk nodig was. Een lieve medewerkster was nog naar n andere maat op zoek en hielp me goed, het was inmiddels 10 voor 9 ongeveer. Ik was gewoon met haar in gesprek, komt er n andere medewerker, een jonge jongen, die er even tussen door kwam om ons te vertellen dat als ik twijfelde ik het beter niet kon doen, want het was al laat en ze wouden dicht zo.

Ik begreep heel goed dat als je om 9 uur sluit dat je dan geen zin hebt ik klanten nog heel lang, ik werk zelf namelijk ook in een winkel en begreep hoe irritant dat kan zijn. Maar 1. Ik was gewoon nog bezig met zijn collega, die er duidelijk geen probleem mee had dat ik er nog was en mij graag wou helpen. En 2. Hij dat ook heel anders had kunnen brengen, het was namelijk heel onvriendelijk en onbeschoft.

Om die reden de schoenen dus ook niet gekocht, als je zo met je klanten om gaat dan koop ik liever niks van je. Heel jammer.

Gewenste Oplossing:

Op een andere manier aangesproken te worden door een medewerker en niet zo honds brutaal als dat deze jongen deed, met zijn arrogantie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door konderweegs