Klacht: Sony Xperia Z3 spontaan gebarsten scherm.

op 06 oktober 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Enkele weken geleden barstte spontaan het scherm van mijn Sony Xperia Z3, terwijl ik hem gebruikte. Dit was dus GEEN valschade. Sowieso heb ik beschermhoesjes en ben ik best voorzichtig met mijn telefoon, maar natuurlijk kan het een keer gebeuren dat een telefoon stuk gaat door valschade, in dat geval had ik hem gewoon bij een winkel laten repareren. Ik kon met deze telefoon (7 maanden oud (jong)) niet terug naar de webshop want deze was failliet gegaan (dikke pech natuurlijk), dus ik stuurde de telefoon in goed vertrouwen naar Sony onder de verontstelling dat dit zeker binnen de garantie zou vallen en ik een gerepareerde telefoon zou ontvangen. Niet dus. Sony stuurt simpelweg een mailtje met ‘gebruiksschade’ en een foto van mijn mobiel met een getekend pijltje waar de barst zit. Die had ik zelf ook al gezien. Terug laten sturen kost €50 ongerepareerd, of €220 gerepareerd (dubbele van wat een winkel hier zou vragen). Daar ga ik dus niet mee akkoord. Ze kunnen niks meer voor mij doen maar proberen als klap op de vuurpijl nog om mijn mobiel bij mij af te leveren en mij aan de deur de €50 te laten betalen. Slechte service Sony!

Minstens mijn mobiel gratis thuisgestuurd, maar eigenlijk ben ik van mening dat de telefoon gerepareerd moet worden en dan (gratis) naar mij toegestuurd.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mirkku