Klacht: sony tv ongerepareerd retour

op 16 mei 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen,

Gisteren is tv ongerepareerd retour, drie weken geleden wordt door bcc opgehaald.
De sony tv is ongeveer 3 maanden oud. krijgt strepen in beeld, wij kunnen geen deuk of scheurtje te zien op scherm.

Gewenste Oplossing:

Graag wil de tv gerepareerd of omruillen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 24 mei 2016 om 14:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag heer Chen,

Wij hebben u een email gestuurd met de volgende informatie:

Wij hebben naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl navraag gedaan bij de monteur inzake casenummer 9964485.

De monteur constateert het volgende: Panel kapot door externe oorzaak. Val-/druk-/stootschade. Toestel total loss. Reparatiekosten overstijgen de nieuwwaarde.

De bijgevoegde foto laat duidelijke breuk/barst zien.

Wij kunnen u helaas niet anders berichten.

Met vriendelijke groet,

Marlies

BCC elektro-speciaalzaken B.V.

Customer Care

Heeft op 25 mei 2016 om 18:26 geantwoord

kunt u de foto laat mij even zien?
mvg

Alle klachten die gemeld zijn door chch