Klacht: Sony PlayStation 5 loting

Roy94b op 14 september 2021 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb via de loting een paar weken terug een PlayStation 5 gekocht met extra controller koptelefoon en het spel rachet and clank gekocht. Alleen zat dit spel er niet bij. Na meerdere keren gebeld en berichten gestuurd waarin continu word gezegd over een paar dagen krijgt u een e-mail hierover heb ik die na 2 weken nog steeds niet gekregen en word de datum van die email steeds verzet. Ik ben nu namelijk wel klaar met wachten en wil dat jullie het spel gaan sturen of dat ik het geld wat ik ervoor heb uitgegeven terug krijg zodat ik alsnog het spel kan kopen bij bol.com

Het spel nu opsturen of geld terug.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van BCC

1 jaar geleden - Beste Roy94b, Ik heb je zojuist de volgende mail gestuurd: Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl heb ik je geprobeerd te bellen, helaas was je niet in de gelegenheid de telefoon aan te nemen. Ik heb het spel naar je opgestuurd en dat zou morgen door DHL bij jou moeten worden bezorgd. Het ordernummer hiervan is 202109-00131003531. DHL zal nog een TT naar je sturen. Excuses voor het ongemak dat je hebt ondervonden. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Cindy  Team Customer Care

Bericht van BCC

1 jaar geleden - Beste Roy94b, Met bovenstaande oplossing hoop ik dat het zo naar tevredenheid is opgelost. Mocht je het op prijs stellen dat ik je nog bel, kun je dat laten weten door een reactie op de mail. Met vriendelijke groet, Cindy  Team Customer Care

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 16 september 2021 om 08:56 geantwoord

Beste Roy94b,

Ik heb het even nagekeken, de TT van DHL is 3SBCC002281170 en vooralsnog staat de levering tussen 14:00-18:00. DHL zal dit updaten en jou op de hoogte houden.

Veel Game plezier!

Cindy