Klacht: Sony Cashback

op 03 augustus 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

29 juni een nieuwe lens gekocht met een cashback actie. 4 Juli is de cashback actie goedgekeurd en zou het bedrag binnen 3 weken op de rekening gestort worden door Sony Comsumer Care. Bedrag is nog steeds niet bijgeschreven op de rekening en heb de afdeling een mailtje gestuurd waarop ik het onderstaand antwoord ontving.

\\\”Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht over de Sony actie.

U ontvangt de cashback binnen circa 2-4 weken.

Wij vertrouwen er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Ilias
Het Sony BeNeLux actie team\\\”

Wacht inmiddels al ruim 2 maanden op het cashback bedrag en ze sturen je heel leuk een mailtje dat het wegens succes van de actie nog 2 tot 4 langer ken gaan duren voordat de uitbetaling plaatst vind.

Consument wordt gewoon in de maling genomen en kan wachten op zijn geld.

Gewenste Oplossing:

Bedrag direct overmaken naar onze rekening!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mar-R