Klacht: Sony actioncamera HDR-AZ1 ongeschikt bij wind en rijwind

op 07 oktober 2017 over Sony in de categorie Electronica Merken

Betreft klacht over de actioncamera van SONY, de HDR-AZ1. Gekocht bij Expert (Dubbelaar en Lighart) in Diemen dd 22 juli 2017 voor 299 euro
Sony prijst de HDR-AZ1 aan als een camera voor buitensport, surfen, zeilen en met vervoermiddel ( foto met mountainbiker)
Het apparaat gebruikte ik pas buiten op mijn motorhelm en met motorfiets in Spanje (overwinteren) omstreeks 30 augustus 2017.
Deze HDR-AZ1 is net zo WINDRUISGEVOELIG als een smartphone.
SONY geeft reviews te zien van lovende mensen en NIEMAND heeft een klacht over het windgeruis bij harde wind en bij snelheden boven de 10 km per uur. Waar zijn de reviews met windruisklachten?? Ja ??
Ik heb deze klachten jammer genoeg hier in Spanje op Youtube gevonden. TIG klagers over het abominabel harde windgeruis. Daarbij tig tips om de 2 microfoontjes af te dekken met TIG soorten schuimrubberstructuren. Ik heb alles geprobeerd. Uren geknipt en gesneden en het apparaat omwikkeld met allerlei schuimrubber, om het windgeruis te verminderen. NIKS HELPT.
De HDR-AZ1 is absoluut een ondeugdelijk apparaat om buiten in wind of bij hogere snelheid dan 10 km p u te gebruiken.
Gebeld met SONY en medewerker zei:¨¨Ja windgeruis houd je altijd wel een beetje, net als een smartphone. Het is een apparaatje van 250 euro, Om professionele opnames zonder windgeruis bent u wel 2000 of meer euro kwijt¨.
Ik vind, dat SONY hoort te vermelden dat deze HDR-AZ1 niet geschikt is voor buitengebruik bij wind en bij voertuig snelheid boven de 10 km p u. Ik snap niet dat zijn montage hulpstukken hebben voor op een helm te plakken.
Mijn verzoek is, dat bij mijn terugkeer Sony dit ondeugdelijk apparaat terugneemt en mij compenseert.

Apparaat terugnemen en geld retour

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sony

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sony nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fred Gebhard