Mijn Klacht:
Door tussenkomst van Solutions in Sound & Vision is mijn aan CE Services Group ter reparatie aangeboden TV – uit het top segment van Sharp – door Sharp Electronics Benelux BV vernietigd!
Sharp heeft een bedrag gecrediteerd, welke de kosten van een gelijkwaardige TV niet dekt. Bovendien vertoonde een nieuwe TV (geen Sharp) hetzelfde euvel, artefacts in het beeld en bevriezing. Na bezoek monteur Ziggo bleek de aansluiting met de Ziggobox niet in orde. De nieuwe TV mankeerde niets, zeer waarschijnlijk was ook de Sharp TV gewoon in orde.
Aan de drie bedrijven is op 12 november 2017 een klachtbrief – kenmerk 960664 – gericht.
* Sharp heeft telefonisch laten weten niet schriftelijk te reageren en zegt binnen wettelijke kaders te hebben gewerkt.
* CE Services Group heeft schriftelijk gereageerd en schrijft op last van Solutions in Sound & Vision te hebben gehandeld. CE Services Group reageert niet meer op schriftelijke vragen om ‘bewijs’.
* Solutions in Sound & Vision reageert in het geheel niet.
Gewenste Oplossing:
Een zodanige oplossing dat ik weer het genot heb van de Sharp TV uit het top segment, inclusief vergoeding van gemaakte onkosten, gederfd genot en stress ten gevolge van diepe gevoelens van onmacht.