Klacht: Software update apparaat

Melaniearends75 op 03 september 2021 over Nespresso in de categorie Koffie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 weken het nieuwe nespresso apparaat in huis en werkt vanaf dag 1 niet goed . Hij heeft een software update nodig wordt er gezegd.
Apparaat wordt op gehaald, inmiddels al meer dan 2 weken verder en tig telefoontjes verder maar niemand weet de status en of hoelang het nog gaat duren! Het apparaat staat langer in reparatie dan dat wij hem thuis hebben gehad! Mijn volgende apparaat is dus geen nespresso meer! Wat een slechte service!

Gewenste Oplossing:

Prima dat hij is een software update nodig heeft maar dat een nieuw apparaat meer dan 2 weken weg is en niemand weet een status wanneer wij hem terug kunnen verwachten is ronduit schandalig!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nespresso

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nespresso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniearends75