Klacht: Piste en lift dicht

nina09 op 03 november 2018 over Snow World in de categorie Vrije tijd-besteding

Ik ben gister avond (vrijdag avond 2-11) naar Snowworld geweest in Landgraaf. Ik kwam om van 21.00 tot 23.00 uur te skieën en snowboarden. Het was gedurende deze tijd heel erg druk. Ik snap dat dit iets is waar Snowworld zelf geen invloed op heeft maar daarbij was ook nog eens de ‘rode piste’ dicht zonder dat dit vermeld stond op de site of bij de balie aangegeven was. Hierdoor moest iedereen op de ‘blauwe piste’ skieënsnowboarden. Zeker met zoveel beginners is dit gewoon veel te druk. Bovendien is een half uur ook nog eens de sleepjeslift aan de blauwe piste dicht geweest waardoor het bij de andere lift extra druk was. Op dit moment heb ik dus best wel veel geld neergelegd voor én een gesloten piste én een gesloten lift terwijl dit nergens vermeld stond. Ik vind dat niet kunnen en zeer slecht.

Ik ben tevreden wanneer ik tegemoet gekomen wordt in de vorm van bijvoorbeeld gratis materiaal huur de volgende keer, korting op een ticketprijs of aanbod van een gratis drankje

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Snow World in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snow World een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snow World

Heeft op 05 november 2018 om 18:12 geantwoord

Beste Nina,

Dank voor je bericht. We willen je aangeven dat het reserveren van piste 1 voor wedstrijden wel op onze website vermeldt stond onder pistenieuws en ook op onze balie's. We begrijpen uit je verhaal dat je hier overheen gelezen hebt. We zullen je prive wel nog even contacteren voor een mogelijke oplossing.

Team SnowWorld

Alle klachten die gemeld zijn door