Klacht: Snoerloze onkruidbrander van Kinzo

op 26 april 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb bij Koopjedeal een snoerloze onkruidbrander van Kinzo gekocht met 3 gasflessen erbij. Hiervoor heb ik bij u in totaal 27,85 betaald, incl. btw en verzendkosten. Vanmorgen zag ik exact dezelfde onkruidbrander bij Intratuin. Voor 9,99 met een gasfles van 1.99. Ik heb bij koopjedeal dus 11,85 teveel betaald. Ik voel mij bekocht als klant bij u en vraag u het verschil van 11,85 op mijn rekening te storten. A. Van Westerhuis, ’t Schoman 52 7275Az Gelselaar. Bankrekening: NL24ABNA0459198904. Nummer van de orderbonnen was 201276053 van Koopjesdeal. Graag hoor ik nader van u.

Het te veel betaalde bedrag retour op mijn rekening.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:21 geantwoord

Beste Arina,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Allereerst wat vervelend om te horen dat u product elders goedkoper is aangeboden.
Voordat wij dit met zekerheid kunnen constateren, is het onderzoeken hiervan essentieel.
Hierbij wordt er antwoord gegevens op vragen als: Zijn de aangeboden product beide exact hetzelfde?

Wij hebben u reeds per mail gecontacteerd met de procedure van uw klacht.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem gerust contact op met ons.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt