Klacht: Snoepautomaat

op 02 juli 2017 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,
Vandaag wilde ik graag wat snoep kopen bij een automaat op ns station Roosendaal. Het was de automaat bij spoor 4b. Ik pinde 1,50, de automaat gaf dr meldin akkoord maar ik kreeg het product niet waarvoor ik had betaald, ok heb dat herhaald maar het ging precies hetzelfde. Graag wil ik mijn 3 euro terug, want dit vind ik niet kunnen.
Met vriendelijke groeten ,
Mw. L. Monadjat

Mijn e-mailadres is: monadjat@outlook.com

Gewenste Oplossing:

Ik wil restitutie van de 3 euro

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dinario