Klacht: snelheid

op 07 oktober 2016 over General Logistics Systems (GLS) in de categorie Koeriersbedrijven en post

bestuurder van een GLS voertuig voorzien van het kenteken VN-332-S reed met een zeer gevaarlijke snelheid over een terrein waar gehandicapte mensen wonen en werken.

chauffeur hierop aangesproken waarop hij zei dat hij het normaal vond en er niemand in gevaar was.

Als chauffeurs een normale snelheid aanhouden, zeker op een terrein waar meerdere onoverzichtelijke zijpaadjes zijn waar gehandicapten uit kunnen komen zonder te kijken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

General Logistics Systems (GLS)

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:22 geantwoord

Geachte F. Jonker,

Uw klacht is in behandeling genomen en 07 Oktober per mail beantwoord. In de mail is toelichting gegeven op de afhandeling van de procedure. Voor verdere informatie graag contact opnemen met de klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest.

met vriendelijke groet,

Medewerkster Quality