Klacht: Snel defect van lampen

op 19 december 2012 over Philips in de categorie Electronica Merken

Wij hebben twee jaar geleden onze woonkamer voorzien van nieuwe verlichting. Inbouwspots waarbij standaard Philips Downlighter 10W Warm White lampen werden geleverd. Dit zijn spaarlampen (spiraal). De lampen zouden volgens de informatie 6000 branduren moeten hebben. In de zomer zijn de lampen niet aan en in de winterdag af en toe (de rest van de kamper wordt door staande schemerlampen verlicht). Hooguit eens een uurtje of twee ’s avonds als de kinderen aan het tekenen zijn e.d. Als ik dan uit zou gaan van 3 uur op een avond dan zouden de lampen om en nabij de 6 jaar mee moeten kunnen gaan. Nu na twee jaar hebben we echter al 8 lampen moeten vervangen! Dit zijn ook nog lampen van de groep die we het minst gebruiken, dus deze hebben volgens mij nog geen 1000 branduren!

Nieuwe lampen voor de lampen welke zo snel defect raken.
Ik heb er laatst 5 vervangen (die lampen heb ik niet meer) maar vandaag weer drie stuks vervangen en die defecte lampen heb ik dus nog wel (mocht Philips deze willen hebben voor onderzoek oid). Om een idee te geven, de lampen kosten om en nabij de 10 euro per stuk, dus daar mag ik toch kwaliteit voor verwachten!

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 26 december 2012 om 16:23 geantwoord

Lampen zijn inmiddels vervangen voor nieuwe.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Philips beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Patrick Geerts