Klacht: Smsjes in het buitenland die ik nooit verstuurd heb.

op 24 mei 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik ben eind maart naar India geweest en kreeg toen ik thuis was een extreem hoge telefoonrekening. Toen ik op mijn tele2 heb gekeken blijkt dat er ongeveer 35 smsjes staan vermeld die ik nooit heb verzonden. Ik heb tele2 ongeveer 6 keer benaderd en een klacht ingediend. Alleen blijven ze beweren dat deze smsjes wel op mijn sim kaart staan. De nummers waar de smsjes heen zijn gestuurd ken ik niet op één nummer na. Deze is van mijn vriend en die is ook zeer verbaasd aangezien hij de smsjes nooit heeft ontvangen.

Als tele2 met mij meedenkt en kijkt waar het probleem vandaan komt. Het kan zijn dat er iets technisch mis is gegaan, maar ik heb het idee dat tele2 mij alleen maar tegenwerkt. Mijn vertrouwen is hiermee ernstig geschaad en mochten ze volhouden dat ze niets willen doen om mij te helpen, dan stap ik liever over naar de concurrent.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jasmijn van Harmelen