Klacht: sms voor terugvlucht

op 17 juni 2017 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn donderdag 15 juni om 22.30 geland op schiphol vanuit Rhodos met vlucht CND494 Wij hadden stoelen gereserveer op de heen en terug reis te weten stoelen 16Aen 16B normaal krijgen wij dan een drankje aangeboden omdat wij extra hebben betaald voor de stoelen Nu werd ons verteld dat dit opeens niet meer gegeven werd.jammer nu hebben we drank moeten kopen ! Wij zijn dus 15 juni thuisgekomen maar op zaterdagochtend om 02.05 uur zat ik stijf in mijn bed ,ik kreeg ineens een SMS dat mijn vlucht op 15 juni vanuit rhodos zou vertrekken om 19.45 uur U begrijpt ,ik was niet blij we waren allang thuis en lagen te slapen

Als ik van te voren gehoord had over het drankje dat wij nu ineens moesten betalen á 2.50 per keer ,maal 4 =10 euro misschien nog enige coulance van uw kant? En dat de SMS verstuurd wordt voordat we gaan vliegen ,als er vertraging of eerder vertrokken zou worden had ik dit niet geweten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RonvandenHeuvel