Klacht: sms van 80% verbruik ineens naar plafond bereikt, zonder sms 100% verbruikt.

op 08 augustus 2017 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

ik heb ingesteld met ingang van mijn abonnement dat als ik 80% en bij 100% van mijn verbruik heb opgemaakt ik dan een sms’je krijg waarin dit vermeld staat. nu heb ik wel een sms’je gekregen waarin vermeld staat dat er 80% van mijn bundel op is maar geen sms’je dat er 100% op is waardoor ik dus niet weet dat mijn internet al op is (en ik dus buiten mijn bundel aan het internetten ben) en ik vervolgens wel een sms’je krijg met dat ik mijn plafon verbruikt heb. Mijn moeder heeft precies het zelfde probleem!!!!!!!

ik ben tevreden als ik het sms\'je van 100% verbruik weer terug krijg en ook de kosten buiten het bundel (door de fout van simpel) worden terug betaald!

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 09 augustus 2017 om 13:16 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer Grotegoed,

Vervelend te lezen dat u het sms\'je 100 % verbruik niet heeft ontvangen van ons.

Wij bieden hiervoor onze excuses aan, en zullen ons best doen om u in de toekomst weer tijdig dit sms bericht toesturen.

Zojuist heb ik geprobeerd u telefonisch te bereiken, helaas zonder succes.
Graag wil ik u voorstellen contact op te nemen met onze klantenservice om dit naar tevredenheid op te lossen met u, telefoon nummer 088 100 5757 (normaal tarief).

Leon

Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door L.J.Grotegoed-Simpel