Klacht: Sms over factuur ???

op 21 september 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een sms van Syncasso met een dossiernummer en een waarschuwing dat ik nog twee dagen had om te betalen. Ik heb alleen geen enkel idee over welke rekening het gaat en op de site kom ik daar ook niet achter. Ik kan dus niks met het smsje waar maken.

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar dit over gaat ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 22 september 2016 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Syncasso heeft kennisgenomen van de klacht. Syncasso vindt het belangrijk om partijen juist en duidelijk te informeren.

Op het eerste gezicht lijkt er hier iets niet goed te zijn gegaan. Syncasso zal dit intern nader gaan onderzoeken. Hierna komen we hier rechtstreeks bij de klager op terug en zullen dit bespreken.

Afdeling Klachtbehandeling

Alle klachten die gemeld zijn door Guldo