Klacht: sms ontvangen om over te gaan tot betaling

op 10 februari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag, ik ontving 2 dagen geleden een sms met dossiernummer en de vraag over te gaan tot betaling. Ik heb geen idee waar deze vordering voor is en heb via de site ( na invullen van het dossiernummer ) gevraagd of het bedrijf contact kan opnemen zodat ik weet waar dit bedrag van is. Ik heb niks gehoord en kreeg gisteren wederom een sms.

Het lijkt mij een geval van Phishing.

Gewenste Oplossing:

contact met een medewerker van Syncasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Filmeline