Klacht: Sms ontvangen

op 26 september 2016 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang een sms van afterpay dat ze wel een betalingsregeling willen treffen over een openstaande factuur van €58,90. Betaal en voorkom hogere kosten. Is de melding Over welke regeling of betaling gaat dit???? Staat geen factuurnummer of artikelomschrijving bij lekker duidelijk dit

Gewenste Oplossing:

Wanneer het duidelijk is waar het over gaat

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Afterpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Afterpay

Heeft op 30 september 2016 om 16:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Wit,

Bedankt voor je bericht.

Wij benaderen je actief in verband met jouw bestelling van 22-07-2016 bij webshop Bax-Shop.nl.

Het openstaande saldo (hoofdsom plus administratiekosten wegens overschrijden betaaltermijn) bedraagt € 58,90.

Jouw betaling zien wij graag spoedig tegemoet op: - NL24ABNA0598152180; - ten name van AfterPay te Heerenveen; - onder vermelding van het AfterPay kenmerk 221414920.

Wij vertrouwen erop je hiermee van dienst te zijn geweest en zien je graag terug bij een volgende bestelling!

Met vriendelijke groet,
Monique

Alle klachten die gemeld zijn door Onduidelijke