Klacht: Sms ontvangen

op 15 augustus 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sms ontvangen dat we moeten betalen maar we weten niet eens wat moeten betalen staat alleen dossiernummer erbij we hebben gebeld we kregen iemand aan de lijn die verbond ons door met een andere afdeling het nummer datwe belden 0885151910 vervolgen meer als 5 minuten weer in de wacht gezet

Gewenste Oplossing:

We zijn teverden als ze ons terug betalen de kosten die we vanuit 2 keer gebeld terug betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 16 augustus 2016 om 07:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

In de bovenstaande kwestie heeft Syncasso op 15 augustus jl. telefonisch contact gehad met betrokkene, tijdens het gesprek hebben wij aangegeven dat het SMS bericht niet voor betrokkene is bestemd en wij het nummer uit ons systeem hebben verwijderd. Wij vertrouwen er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtenoversyncasso