Klacht: sms fraude Tele2

op 12 juni 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Vorig jaar oktober heb ik een spookfactuur ontvangen van Tele2. Het ging om het sms nummer 3010. Het totaalbedrag van dit sms verbruik was €283,01.
Ik heb dit sms nummer nooit gebruikt. Dus Tele2 gebeld. Hun oplossing was om het abonnement te verhogen. Ze lossen niks op maar willen dus gewoon naar een hoger abonnement. De klantenservice bij Tele2 is echt waardeloos. Je krijgt totaal geen fatsoenlijk antwoord op je probleem. Toen heb ik nog een brief naar Tele2 geschreven. Geen antwoord. Uiteindelijk hebben zij het Bos- incasso bureau ingeschakeld. 2 organisaties met een flink betonnen muur. Op alles wat je aandraagt qua uitleg leggen ze gewoon naast zich neer. Dit is het recht in Nederland. Manipulatie en arrogantie. Daar kom je niet ver mee. . Tele2 had ondertussen de diensten geblokkeerd. Maar de maandelijkse automatische afschrijvingen bleven. Je kunt niet naar een andere provider overstappen want je bent voor hun een wanbetaler. Ondanks toezeggingen van oud topman van Tele2 over het aanpakken van sms fraude heeft Tele2 daar totaal geen boodschap aan. Ik heb nogmaals 3010 niet gebruikt en ook een melding dat ik geen gebruik maak van 3010 diensten. Maar bij Tele2 is de reactie eenvoudig……je tekent daarvoor! Dus als provider ben je verantwoordelijk voor dit soort criminele zaken maar ze schuiven het af naar de klant. Ze willen het gewoon niet uitzoeken. Als je de tijden bekijkt kun je al zien dat het gewoon niet klopt.Zo krom als wat. Ondertussen wel betaald. Gelukkig nu een andere provider die het wel beter snapt. Maar het wordt tijd dat het recht gaat spreken want ik word doodmoe van de arrogantie van Tele 2 en de machtspositie van zo’n incasso bureau. Krom recht is dit.

Ik ben pas tevreden als ik het bedrag van €283,01 aan mij wordt terug betaald wordt. En dat het recht onderhand eens gaat zegevieren. Want dit is gewoon een grijs gebied waar flink van geprofiteerd wordt door Tele2.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Alex de Wijk