Mijn Klacht:
Vodafone incasseert diennsten die nooit zijn aangegaan. Via de Vodafone website kan men niet via een ipad een klacht indienen. Men kan 24/7 per telefoon reageren à 0,45 per gezprek. Dan hoort men echter een bandje dat men enkel tijdens kantooruren aanwezig is. Weg 1 gulden.. De grote vraag is of providers met dit soort diensten samenwerken.
Gewenste Oplossing:
Reatitutie van de teveel betaalde gelden.

