Klacht: Sms berichten

op 09 augustus 2017 over Ringfy in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg kosten van ringfy en weet niet waar het vandaan komt. Ik zou graag willen dat de kosten stoppen. Ik ben al genoeg geld kwijt geraakt.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de kosten stoppen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ringfy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Ringfy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ringfy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ringfy

Heeft op 22 augustus 2017 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Herder,

In antwoord op uw mail het volgende;

U heeft de dienst op 09/08/2017 stopgezet door 'stop' te sturen naar 5959. Hiermee is de dienst beëindigd en zullen er geen kosten meer in rekening gebracht worden.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact op met ons via onze eigen klantenservice: customercare@mobster.ltd.cy.

Met vriendelijke groet,
Customercare Ringfy

Alle klachten die gemeld zijn door Hyperelkedag