Klacht: ongevraagd!

op 21 april 2017 over Ringfy in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een abbonement met intermet afgesloten voor €25 per maand en heb nooit om andere diensten gevraagd. toch wordt er door RINGFY elke keer €5 afgeschreven vanaf het moment dat ik internet gebruik.
Deze kosten wens ik retour op mijn rekening.

Gewenste Oplossing:

Als mijn klacht in behandeling is genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ringfy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ringfy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ringfy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ringfy

Heeft op 24 april 2017 om 10:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Visser,

In antwoord op uw mail het volgende;

We zien dat u via een www.ringfy.mobi een wallpaper voor op uw mobiele telefoon besteld en gedownload heeft. We hebben uw nummer per direct afgemeld voor deze dienst.

We zullen u niet crediteren, daar u de dienst vrijwillig aangegaan bent en de voorwaarden geaccepteerd heeft.

Vanaf vandaag zullen er geen kosten meer in rekening gebracht worden.

Wij hopen u hiermee voldoende van dienst geweest te zijn.

Met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door ATTIE VISSER