Klacht: Sms

op 17 mei 2016 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een sms van Syncasso met een dossiernummer en een waarschuwing dat ik nog twee dagen had om te betalen. Ik heb alleen geen enkel idee over welke rekening het gaat en op de site kom ik daar ook niet achter. Ik kan dus niks met het smsje waar maken.

Gewenste Oplossing:

Ik bben tevreden als ik kom te weten wat ik aan welk bedrijf moet betalen waar zij voor ingeschakeld zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Syncasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 19 mei 2016 om 14:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

In deze kwestie heeft Syncasso op 19 mei jl. een email bericht verzonden naar betrokkene, waarin wij aan betrokkene hebben uitgelegd hoe de betreffende vordering is ontstaan. Op deze website zullen wij verder niet inhoudelijk ingaan op de door ons gegeven reactie en vertrouwen wij er op deze klacht hiermee naar behoren te hebben afgehandeld.

Alle klachten die gemeld zijn door K. Busser