Klacht: Sms

op 30 januari 2018 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Krijg een sms met een dossiernummer en een hun website adres dat er een aanmaning is verstuurd en ik nog 2 dagen heb om te betalen. Geen idee waarvan dat moet zijn. Kan wel achter het bedrag komen via de computer achter hun telefoonnummer. Kan niet inloggen bij hun omdat mijn mailadres niet bekend is. Wil graag weten wie er achter de aanmaning zit. Ben na een halve dag nog niet verder gekomen. Wel inloggevens opgevraagd. Bericht door hun ontvangen. Wacht wel af….

Ik ben pas tevreden als ze op een normale manier werken. Ik heb nooit aanmaningen ergens van gekregen. Bel gewoon op... of mail. Ze hebben mijn telefoonnummer.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Syncasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Syncasso nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Syncasso

5 maanden geleden - Wij nemen geen klachten meer in behandeling van externe klachtensites. Bent u ontevreden over de werkzaamheden van Syncasso of één van haar medewerkers, dan vragen wij u om daarover een klacht rechtstreeks bij ons in te dienen. Dat kan heel makkelijk en eenvoudig via onze website: https://www.syncasso.nl/contact-opdrachtgevers/klachten/

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjamvanwamelen