Klacht: Smerige hotelkamer

op 25 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verbleven eind juni 2017 voor twee nachten met 3 personen in Fletcher Hotel Marijke in Bergen. Wij moesten 20 euro extra betalen voor een upgrade naar een comfort familiekamer. De kamer was echter smerig. Schimmel in de badkamer, gescheurd tegelwerk, bubbelbad deed het niet, schimmel op de patiodeuren, tot op de draad afgesleten stoelen, mos en afbladderende verf op railing van het balkon.
Toen wij een klacht over de gebreken indienden, kregen wij alleen de 20 euro toeslag retour. Dat vind ik geen goede service.

Gewenste Oplossing:

Als de kamer netjes, schimmelvrij, smaakvol ingericht en uitgerust met heel meubilair is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marieke v.d. L.