Klacht: smerige bushokjes

op 21 augustus 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

wij gaan regelmatig met de bus naar het centrum in Tilburg, wij vertrekken dan vanaf de Westermarkt.Een vuil smerig hokje waar we moeten wachten, heel dikwijls de afvalbakken vol of ernaast of er onder.Op de stoeltjes kun je niet zitten, kauwgom of omgevallen pakjes/blikjes.Er staat vlakbij een lantaarnpaal daaronder ligt 10cm dik de duivenpoep.Gezellig als je zo op je bus moet wachten. Ik ben heel benieuwd wie hiervoor verantwoordelijk is. Als het Arriva is dan vind ik dit schandalig, de bus wordt wel duurder, ook moeten jullie de chauffeurs eens leren hoe om te gaan met de airco/verwarming soms val je bijna flauw zo warm het is in bus.Wij weten dat wij van onze gemeente NIKS te verwachten hebben, maar ik hoop wel dat Arriva wat service kan bieden.

foto van de vuilkigheid is doorgestuurd naar de gemeente via de app.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Arriva

Heeft op 21 augustus 2017 om 15:27 geantwoord

Beste Siegfried1945,

Uit je reactie begrijp ik dat je regelmatig op de bus wacht in een behoorlijk smerig bushokje. Dat lijkt mij persoonlijk ook niet een hele fijne ervaring. Helaas zijn deze niet in ons beheer maar in het beheer van de gemeente. Het spijt mij dan ook te lezen dat je dit al hebt aangegeven maar hier niets mee gedaan is. Ik wil je toch het advies geven om dit te blijven aangeven. Verder zal ik intern een melding maken zodat het vanuit ons ook bij de gemeente aangegeven kan worden.

Ik hoop dat dit helpt en je snel weer in een schoon bushokje kan wachten.

^SH
Webcareteam Arriva.

Heeft op 21 augustus 2017 om 18:41 geantwoord

Ook heb ik U gemeld dat de chauffeurs uitleg moeten krijgen over de airco/verwarming,vorige week chauffeuse met zonnebril op buiten bijna 28gr. en de verwarming aan in de bus, ik kan je vertellen dat dit niet fijn is.

Alle klachten die gemeld zijn door Siegfried1945