Klacht: Smerig/ ramen kapot. Vlekken tapijt ( heel veel).

op 30 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fletcher Marijke Bergen:
– vies, erg vies tapijt. Bijna overal.
– beschadigde meubelen.
– smerig gordijn.
– vlekken op deuren.
– raam kon niet open waardoor we langer moesten wachten op kamer. Werker meldde:” andere kamer is voor mensen die laat komen krijgen die kamer. Het zijn toch Belgen”.
– hard geluid badkamer andere kamer.
– stof overal.

Gewenste Oplossing:

Schoon! Geld terug! Nette afhandeling. Excuses! Dit is veel te duur! Ronduit schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 12 april 2018 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door B.Y