Klacht: Smerig/ ramen kapot. Vlekken tapijt ( heel veel).

op 30 september 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Fletcher Marijke Bergen:
– vies, erg vies tapijt. Bijna overal.
– beschadigde meubelen.
– smerig gordijn.
– vlekken op deuren.
– raam kon niet open waardoor we langer moesten wachten op kamer. Werker meldde:” andere kamer is voor mensen die laat komen krijgen die kamer. Het zijn toch Belgen”.
– hard geluid badkamer andere kamer.
– stof overal.

Gewenste Oplossing:

Schoon! Geld terug! Nette afhandeling. Excuses! Dit is veel te duur! Ronduit schandalig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door B.Y