Klacht: Sluit geen KPN abonnement af!!! KPN komt afspraken niet na…

op 14 september 2018 over KPN in de categorie Alles-in-1

Op 27 Augustus 2018 heb ik online via de site van KPN, een tv en internet abonnement afgesloten. Activatiedatum 5 september, om die datum gekozen voor KPN. Binnen een uur kreeg ik een mailtje met de bevestiging van mij bestelling, daarin stond dat ik binnen twee werkdagen een officiële orderbevestiging zou krijgen. Drie werkdagen later ben ik zelf maar gaan bellen omdat ik de mail niet had. Bij mijn eerste telefoontje moest men het een en ander uitzoeken en werd ik in de wacht gezet, en na een paar minuten, verbinding verbroken. Tweede keer bellen weer het zelfde, de derde poging was succesvol en kreeg ik ene meneer Harrie S. te spreken. Hij kwam met slecht nieuws en vertelde me dat de activatiedatum niet op 5 september zou zijn maar 17 September!!! Ik heb hem uitgelegd dat ik dat vreemd vond omdat de site van KPN zelf 5 september aangaf, tijdens het gesprek ben ik gaan kijken op de site van kpn en bij aanmelden als nieuwe klant een activatiedatum van 7 september. Dus pure verleiding, want nogmaals ik had om die 5 september gekozen voor KPN. Maar goed , dhr aan de telefoon vertelde me dat er ergens een foutje zat en hij heeft mij een noodpakket toegestuurd die ik kon gebruiken tot 17 September. Ondertussen kreeg ik de officiële orderbevestiging via mail met een activatiedatum van 17 september, zo stond er ook in dat ik uiterlijk 3 werkdagen voor mijn ingangsdatum de apparatuur binnen zou krijgen. 3 werkdagen van te voren zou 12 september moeten zijn, nou niks gehad. Maar ik had nog goede hoop en heb nog 2 dagen gewacht, wellicht een spelfoutje en zou het 3 dagen kunnen zijn, vandaag 14 september dus. Ik vond dat het tijd was om wederom te bellen met KPN. Ik kreeg ene meneer Sven van der P. aan de lijn, die kon in de eerste instantie niks vinden, er was te weinig in de systemen genoteerd. Na een gesprek van 38 minuten kwam de boodschap: Afdeling BO had de bestelling er helemaal uitgehaald om een reden die niemand weet, er is volgens Sven een foutje gemaakt maar niemand weet door wie en waarom. Dus nu zit ik thuis zonder tv en internet, en weet niet wanneer die wordt geactiveerd. Op het moment dat ik dan zeg dat ik naar een andere provider ga , zegt men dat dit niet kan omdat we een contract hebben (Wel bijzonder dat zijzelf het contract niet nakomen).
MENSEN, GA GEEN OVEREENKOMST AAN MET KPN, ZIJ HEBBEMN HUN ADMINISTRATIE NIET OP ORDE EN KOMEN HUN AFSPRAKEN NIET NA!!!!!!!!!!!

Ervoor zorgen dat mijn abonnement op 17 september ingaat en dat ik ook de apparatuur binnen heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fattje B