Klacht: slowjuicer philips

op 05 mei 2020 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in april 2019 een slowjuicer van het type HR 194730 gekocht. Tot dusver 4 keer gebruikt. Laatste keer dat ik deze heb gebruikt valt me op dat de schroefmes allerlei scheuren bevat waardoor hij lekt bij het persen. Hij doet verder wel wat hij moet doen. Hoe kan zo een belangrijk onderdeel zo snel kapot gaan? Dat terwijl ik heel voorzichtig met het product ben om gegaan (heeft voornamelijk in de verpakking gezeten). Ik heb helaas geen aankoopbon meer. En het is niet nodig om het apparaat op te sturen, aangezien het verder ok is. Je kunt dus bij Philips niet om nalevering van een accessoire vragen. Alleen terugzenden tegen kosten. Ik kan geen contact opnemen met de klantenservice.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als er een nieuw schroefmes wordt nageleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door SOFIANE