Klacht: Slome reparatie

op 08 mei 2020 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb donderdag 15 April een koptelefoon aangemeld voo reparatie. Het is ondertussen 3 weken verder en ik heb nogsteeds geen informatie over de koptelefoon. Als ik bel geven ze standaard antwoorden die ook op de site te vinden zijn. 3 weken wachten en dan nog geen informatie terug hebben vind ik erg lang.

Gewenste Oplossing:

Als Wehkamp mij sneller op de hoogte houd wat het probleem is met mijn koptelefoon.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

4 maanden geleden - Goedemiddag,Vriendelijk wil ik u vragen om uw geboortedatum een link van dit bericht te mailen naar [email protected] omdat wij hierna de mogelijkheid hebben om deze kwestie in behandeling te nemen.Met vriendelijke groet, Webcareteam wehkamp

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 22 mei 2020 om 11:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Morrii