Klacht: Slimmegasmeter

op 15 maart 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte lezer sinds 03-03-2017 is mijn slimme gasmeter vervangen wegens communicatie storing echter de eindstand van de oude meter was 301 en die nieuwe meter begon met de stand 498 dit is een verschil 197 kub die mij door Oxxio in rekening worden gebracht na vele telefoontjes met Liander en Oxxio krijg ik als antwoord dat ze er niets mee kunnen vind dit een uiterst vreemde zaak..

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw Halsema, Ik kan mij goed voorstellen dat u vraagt om een opheldering over het verbruik. Toch krijgen we de gegevens over de meterwissel via je netbeheerder. Heb je inmiddels contact opgenomen met de netbeheerder over een eventuele meterbon? Met vriendelijke groet, Esther Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht J.a.f.halsema

1 maand geleden - Ja ik heb hier een bewijs van

Bericht van Oxxio

1 maand geleden - Beste heer, mevrouw Halsema, Wil je dit bewijs sturen naar online@oxxio.nl ter attentie van Esther? Met vriendelijke groet, Esther Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht J.a.f.halsema

3 weken geleden - 1ding weet ik wel oxxio is exit 31 okt 2017

Alle klachten die gemeld zijn door J.a.f.halsema