Klacht: Slimmegasmeter

op 15 maart 2017 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Geachte lezer sinds 03-03-2017 is mijn slimme gasmeter vervangen wegens communicatie storing echter de eindstand van de oude meter was 301 en die nieuwe meter begon met de stand 498 dit is een verschil 197 kub die mij door Oxxio in rekening worden gebracht na vele telefoontjes met Liander en Oxxio krijg ik als antwoord dat ze er niets mee kunnen vind dit een uiterst vreemde zaak..

Als dit opgelost is

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Oxxio over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Oxxio

8 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Halsema, Ik kan mij goed voorstellen dat u vraagt om een opheldering over het verbruik. Toch krijgen we de gegevens over de meterwissel via je netbeheerder. Heb je inmiddels contact opgenomen met de netbeheerder over een eventuele meterbon? Met vriendelijke groet, Esther Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht J.a.f.halsema

8 maanden geleden - Ja ik heb hier een bewijs van

Bericht van Oxxio

8 maanden geleden - Beste heer, mevrouw Halsema, Wil je dit bewijs sturen naar online@oxxio.nl ter attentie van Esther? Met vriendelijke groet, Esther Oxxio Webcare

Reactie van de melder van de klacht J.a.f.halsema

8 maanden geleden - 1ding weet ik wel oxxio is exit 31 okt 2017

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 25 april 2017 om 12:23 geantwoord

Beste heer, mevrouw Halsema,

Allereerst onze excuses voor de late reactie! We brengen het juiste verbruik bij je in rekening, alleen de app Toont dit niet goed. Ik zal het bewijs ter info intern doorsturen, om ervoor te zorgen dat we dit toch aanpassen. Dit betekent dat we de meterstand van 301 kWH op 3 maart 2017 aanhouden.

Esther
Oxxio Webcare

Heeft op 22 mei 2017 om 17:52 geantwoord

Nog steeds niet aangepast

Alle klachten die gemeld zijn door J.a.f.halsema