Klacht: Slimme meter

op 19 februari 2016 over Stedin in de categorie Energieleveranciers

December slimme meters geplaatst elektra en gas. Diverse update gehad en geïnstalleerd. Maar nog steeds geen verbruik te zien van het gas op toon.
Ben helemaal klaar met de gasmeter cq stedin. Aantal malen telefonisch contact gelegd met stedin.
Ik zou email krijgen of een telefoontje over mijn slimme meter maar helemaal niets. Krijg het idee van kastje naar de muur……..

Dat mijn gas verbruik zichtbaar wordt op toon.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stedin over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stedin in behandeling genomen

Bericht van Stedin

11 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw van Belzen, Wat vervelend om te horen dat u het gevoel krijgt van het kastje naar de muur te worden gestuurd. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor! In ons systeem zie ik dat de slimme meters zogezegd 'in deployment' staan. Ik ga hierover contact opnemen met de afdeling die hierin meer inzicht heeft. Wanneer ik terugkoppeling ontvang op mijn email, laat ik u dit meteen weten. Met vriendelijke groet, Bianca Stedin Webcare

Bericht van Stedin

10 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw van Belzen, Tot op heden heb ik nog geen terugkoppeling op mijn email ontvangen. Zodoende heb ik een reminder naar de desbetreffende afdeling gestuurd. Uiteraard hou ik u op de hoogte! Met vriendelijke groet, Bianca Stedin Webcare

Bericht van Stedin

10 maanden geleden - Goedemorgen heer/mevrouw van Belzen, Zojuist heb ik een terugkoppeling op mijn mail ontvangen. Mijn collega geeft aan dat wij helaas niet exact kunnen aangeven wanneer dit opgelost gaat worden. De desbetreffende afdeling heeft hierover gisteren een vergadering gehad en daar is besproken dat het nog 10 tot 13 weken kan duren voordat uw meter weer hersteld is. Ze zijn hard aan het werk om alle dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Helaas moeten we zodoende nog even een beroep doen op uw geduld. Ik hoop u zo voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Bianca Stedin Webcare

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stedin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stedin

Heeft op 14 maart 2016 om 16:18 geantwoord

Geachte mevrouw/meneer van Belzen,

Wij hebben geen reactie meer van u vernomen op ons laatst verzonden bericht.

Mocht u nog vragen aan ons hebben, dan kunt u deze altijd stellen. Indien u geen vragen meer aan ons heeft, zullen wij deze klacht als afgehandeld beschouwen.

Voor vandaag nog een fijne dag gewenst!

Bianca
Stedin Webcare

Reactie van de melder van de klacht M Van Belzen

8 maanden geleden - Nou het is bijzonder stil niets meer gehoord.

Heeft op 28 april 2016 om 00:12 geantwoord

Niets is gedaan. Niets opgelost....

Alle klachten die gemeld zijn door M Van Belzen