Klacht: slijtage bureaustoel Berlijn 1/2 jaar oud !

op 03 juni 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

In december 2013 heb ik voor mijn zoon een buraustoel gekocht. NU nog geen 1/2 verder is de leuning van de stoel gebarsten en begint te scheuren.
Ook de zitting vertoont slijtageplekken. Wij zijn afgelopen zaterdag 31 juli naar de Leen Bakker te Utrecht gegaan om dit te melden. De vrouw die ons te woord stond wilde weten hoe wij de stoel hadden behandeld en hoe wij de stoel schoon maken. De stoel is met een vochtige doek afgenomen dus daar kan het niet aan liggen. Maar toen mijn zoon aangaf dat hij de stoel had afgestoft met een Viledostoffer gaf de verkoopster aan dat de klacht werd afgewezen. Ondanks dat we aan hebben gegeven dat de schade daarvoor al duidelijk aanwezig was. bleef ze volhouden dat door het gebruik van de stoffer het kunstleder was aangestast. Er ontstond een hele vervelende situatie. Vandaar nu mijn klacht hier i

Ik verwacht of een andere stoel of anders mijn geld terug. De stoel heeft mij € 139,- gekost en ik ben van mening dat zo'n stoel niet al na een half jaar slijtage mag hebben.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Marijke Goes