Klacht: Slechtwerkende GalaxY note 4

op 29 augustus 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Iheb een Note 4 , anderhalf jaar oud en in plaats van verbeteringen na een software updat heb ik de indruk dat de telefoon steeds slechter gaar functioneren. DE accu loop alsmaar steeds sneller leeg. Een nieuwe accu maakte geen enkel verschil. Ik had al een originele samsung hoes gekocht waarmee de gebruikersduur toen verbeterde en als ik de klep opent dan gaat de telefoon gelijk aan. Ook dit valt bijna elke dag wel uit na de laatste update.
Ik ben bijna aan vervanging van mijn toestel toe maar ik twijfel of dat dit wel weer een samsung moet worden. Het was toen de top of the bill toestel van jullie maar heel erg storing gevoelig met allerlei kleine vervelende weigeringen zolagn ik deze heb.

Als het toestel zonder mankementen functioneert en mij niet steeds verrast op opgelegen momenten met weigeren.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door atiepraag