Klacht: Slechtste klantenservice ooit!! NOOIT MEER DAAR KOPEN

Wolf Medical op 05 september 2021 over MyProtein in de categorie Internetshops - Algemeen, Internetshops - Kleding, Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hadden een bestelling van 2 zakken 5 kg protein geplaatst, betaald en vervolgens al veel te laat geleverd gekregen. Na ontvangst bleek dat de smaak van de 2 zakken totaal verschilde terwijl beide vanilla smaak zouden moeten zijn. Hiervan melding gemaakt en worden sindsdien van het kastje naar de muur gestuurd. Bij elke reactie van de klantenservice wordt er weer opnieuw naar het batchnummer en de exp datum gevraagd. Die wordt door ons elke keer weer verstrekt maar we komen geen stap verder. GELD weg en spullen niet te retourneren. ABSOLUUT GEEN AANRADER. (Voor myprotein Enquiry Update 316583697)

Gewenste Oplossing:

Simpel, spullen retour en geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MyProtein

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MyProtein nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wolf Medical