Klacht: Slechtse service ooit

Serge82 op 12 december 2021 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Slechtse service ooit! ze laten je gewoon met je gezin in de kou zitten terwijl ze zelf 2 maanden geleden het onderhoud niet goed hebben uitgevoerd. Van ‘hoger hand’ mocht er na 2 keer bellen toch echt niemand langskomen. Uiteindelijk ander bedrijf gebeld, hieruit bleek dat Feenstra idd het onderhoud niet goed had gedaan. Een fout is menselijk, maar iemand op deze manier letterlijk in de kou laten zitten niet. Ik raad iedereen aan om het onderhoud te laten doen bij een lokaal bedrijf, Feenstra is te arrogant geworden om zijn klanten enige vorm van service te geven en ze hebben geen benul meer hoe je op een humane manier met elkaar omgaat!

vergoeding kosten lokale monteur en een welgemeend excuses

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 13 december 2021 om 16:26 geantwoord

Beste heer Ooms,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij onze administratie geraadpleegd en kunnen wij u als volgt berichten. Op 4 oktober 2021 hebben wij een eenmalige onderhoudsbeurt uitgevoerd aan de cv ketel. Tijdens het onderhoud heeft onze monteur u geïnformeerd over de staat van de cv ketel. Dit kunt u terugvinden op de werkbon welke u van ons heeft ontvangen.

Inmiddels hebben wij u voorzien van een e-mail met het verzoek de bevindingen van de installateur welke u heeft ingeschakeld door te mailen. U kunt reageren middels een reply op de mail en de nodige documentatie toevoegen als bijlage.

Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Feenstra Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Serge82