Klacht: Slechts 1 keer aanbieden

op 18 november 2015 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is dat UPS slechts 1 keer een pakket aanbiedt en het dan ergens bij een bedrijf brengt waar ik het zelf op kan halen. Als ik dat handig zou vinden, zou ik geen pakket online bestellen…

Wanneer ze gewoon, net als andere vervoersmaatschappijen een tweede of zelfs een derde keer een pakket aanbieden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Ineke Dingemans

1 jaar geleden - Er is niets gedaan met mijn klacht door UPS. Ze hebben zelfs niet de moeite genomen om me te bellen o.i.d.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 09:50 geantwoord