Klacht: slechten behandeling slechten verzorging

op 18 juni 2016 over Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen in de categorie Zorginstellingen

Mijn zusje is opgenomen op donderdag zaal ze vrijdag om 14.00 geholpen worden ze zou licht ontbijt krijgen is niet gebeurd nou geen probleem geef een duidelijk reden hier voor me zusje krijg een jas van een patiënt die geholpen is daar mee en niet gewassen met vlekken en vies heb geweird dat ze die niet aan doet ik wordt geduwd en weg gestuurd van de afdeling als eerste contact persoon zou je moeten gebeld worden na de behandeling ik ben niet gebeld omdat me zusje eigen telefoon bij had en ze kon bellen ik vraag waar voor willen ze je nummer en waarom zeggen ze iets wat niet klopt deze ziekenhuis is gewoon slecht heb al eerder klacht ingediend maar word niet serieus genomen en is laten 2 jaar geleden maar nu dit in 2016 waar gaat dit naar toe als je zo met je patiënten omgaat moet je wat anders gaan zoeken en niet met mensen werken!!!!

Als ze naar me luisteren en mij een duidelijk antwoord kunnen geven op me vragen want nu ben ik echt boos terwijl ze iets zeggen en later weigeren. Ze kunnen beter eerlijk zeggen dat ze vergeten zijn maar niet boos gaan doen dat je je min open doet. En een jas van anderen patiënt aan jou geven want je wet niet wat die persoon heeft???

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis Nijmegen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hamida