Klacht: Slechte/geen service Whirlpool Nederland

op 07 januari 2014 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

26 December 2013 veroorzaakte onze vaatwasser kortsluiting en kwam er rook en een brandlucht uit het apparaat vrij.
Aangezien ik een verlengde garantie op dit apparaat heb afgesloten direct een reparatieafspraak via de webpagina van Whirlpool gemaakt. Tot mijn grote teleurstelling konden zij niet eerder dan 7 januari 2014 komen.
Een tijdsindicatie kon niet worden opgegeven,de monteur zou mij een half uur van te voren bellen.

7 januari vrij genomen van mijn werk, zodat ik thuis kon blijven of in ieder geval in de buurt. Als ik thuis kom van boodschappen doen, ligt er een kaartje van de servicemonteur op de mat. Hij is langs geweest en trof niemand thuis. Ik zie op de huistelefoon dat hij een voicemailbericht heeft achtergelaten. Vreemd, want dit is niet het telefoonnummer dat ik heb opgegeven met het invullen van de afspraak.
Ook heeft hij niet de moeite genomen om mijn gsm-nummer te bellen, deze staat zelfs vernoemd op de voicemailboodschap.

Het service nummer van Whirlpool maar gebeld. Kreeg een niet al te behulpzame telefoniste aan de lijn, deze verklaarde dat ze niets anders kon doen dan een nieuwe afspraak maken, hiervoor moet ik dan wel wéér ruim een week wachten. Ook werd mij duidelijk gemaakt dat ik dan dubbele voorrijkosten moet betalen vanwege het niet aanwezig zijn op de eerste afspraak.

Spoedige reparatie van de vaatwasser (Deze week nog).
Kwijtschelding van alle voorrijkosten omdat ik voor de nieuwe afspraak wéér een dag vrij moet houden van mijn werk.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duits