Klacht: Slechte voorraad

W. van der Steen op 04 januari 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag,

We waren zo blij dat er een Lidl winkel in Heiloo kwam. De eerste jaren totaal geen op of aanmerkingen, maar het laatste jaar, is de voorraad puur achteruit gegaan. Regelmatig lege schappen, waardoor ik genoodzaakt ben om naar Lidl Alkmaar te gaan voor boodschappen.
Heb daar de oude vestigingsmanager gesproken en hem verteld dat ik hem mis. Dat gebeurde onder zijn leiding niet.

Gewenste Oplossing:

Goede voorraadbeheer en netjes

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 04 januari 2020 om 16:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben je klacht op 04-01-2020 via e-mail beantwoord. Hierin is de volgende oplossing geboden:
We hebben de juiste collega's op de hoogte gesteld van je klacht zodat er met een kritisch ook naar het voorraadbeheer in het filiaal in Heiloo zal worden gekeken.
Wanneer je nog vragen hebt, kun je contact opnemen via [email protected]
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice team Lidl Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door W. van der Steen