Klacht: Slechte verwerking Oxxio

op 13 juli 2012 over Oxxio in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in Maart aangegeven dat ik het contract moet verbreken, omdat ik ging verhuizen en bij de andere woning ( huurhuis ) het gas/elektro in de huur is verwerkt. Na een antal mails en brieven en telefoontjes geen resultaat. Hun beweren dat ze leveren aan mij toen ik vroeg naar de begin en eindstanden bij het huurhuis werdt het stil aan de overkant. Nog steeds op het oude adres komen de brieven tenzij de levering van hun op het nieuwe adres zou zijn, raar.

Gewenste Oplossing:

Goede en beleefde zijn van Oxxio. Eens een goede verwerking en klantgericht worden en niet maar steeds die aanbiedingen doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Oxxio in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Oxxio een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Oxxio

Heeft op 27 juli 2012 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Samen met de klant tot een passende oplossing gekomen

Alle klachten die gemeld zijn door Robke2701