Klacht: Slechte verpakking (Voor in de oven Kipdijfilet Sate Ajam)

yvonneweenink op 28 februari 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedenavond,

Voor de 2x keer heb ik een kipgerecht gekocht voor in de oven. Op de verpakking wordt netjes vermeld dat je het karton en het plastic moet verwijderen, voor het product in de oven gaat. Het karton is geen enkel probleem, maar het plastic is een rampenplan. Je krijgt dit nooit netjes via het lipje van het alumunium bakje afgehaald, er blijven allerlei restanten van het plastic aan de rand zitten. Om te zorgen dat er geen plastic resten smelten in de oven op het kipgerecht, ben ik zeker dik 15 minuten bezig.

Al met al heel erg jammer, dit gaat mij weerhouden om in de toekomst weer zo’n gerecht te kopen.

Met vriendelijke groet,
Yvonne Weenink
31620815828

Gewenste Oplossing:

Ik koop dit product weer als je fatsoenlijk het plastic van het aluminium bakje af kan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door yvonneweenink