Klacht: Slechte verpakking.

op 12 september 2018 over Lidl in de categorie Supermarkten

Sinds kort zie ik dat de Milbona 30 jong over een nieuwe verpakking beschikt. Echter ik vind dit een slechte verpakking. Hoe vaker je hem open doet, des te eerder sluit de verpakking niet meer. Waardoor de plakken dus uitdrogen. Ik vond de vorige verpakking met een losse deksel vele malen beter. Ik zou graag willen weten waarom er overgestapt is op een nieuwe verpakking.

Ook plakkende plakken is iets waar je altijd last van hebt. Losse velletjes papier ertussen zou de oplossing kunnen zijn. Dat idee heb ik al eens aangekaard maar dat willen ze quablijkelijk niet.

Een makkelijk te openen verpakking, een verpakking die goed sluit, en plakken die niet kleven met velletjes ertussen. Dan ben ik erg tevreden en blijf ik deze kaas kopen. De kans is groot dat ik overstap op een merk die wel velletjes ertussen heeft. Ik ben tevreden als mijn klacht serieus genomen zou worden. Dan ben ik pas super tevreden.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 12 september 2018 om 13:08 geantwoord

Heeft op 13 september 2018 om 08:06 geantwoord

Er kan wel een waardebon naar mij gestuurd worden, maar ik geloof dat mijn klacht daarmee niet opgelost is. Ik zou het mooi vinden als ik wat hoor m.b.t. mijn klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door E.P.Moolhuizen35