Klacht: Slechte vergoeding voor terugvlucht door SGR

op 05 september 2015 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Ik ben op 22 October 2014 van Schiphol naar Fortaleza gevlogen met een retourticket wat ik via de site Flybrazil.nl had gekocht. De duur van het verblijf zou drie maanden zijn.

Echter kreeg ik op 6 November een email met het bericht dat Flybrazil falliet verklaard was, en dat ik mijn retourvlucht niet meer kon gebruiken. De SGR bood me een vlucht naar Nederland aan op 12 November. Drie weken nadat ik in fortaleza geland was. Dit was voor mij natuurlijk geen geen optie aangezien ik drie MAANDEN wilde blijven en niet drie weken. Ook had ik al een vlucht geboekt naar Rio de Jaineiro wat ik niet kon annuleren, en dus 200 Euro weggegooid geld zou zijn als ik gebruik had gemaakt van de terugvlucht op 12 November.

Ik heb dus geen gebruik gemaakt van de aangeboden terugvlucht, en heb zelf voor meer dan 500 Euro een vlucht moeten boeken naar Nederland, wat niet SGR vergoed is.

Ik vind het niet kunnen hoe SGR hier heeft gehandeld. Ze hebben op geen enkel moment gedacht aan de gedupeerde mensen die lekker op vakantie zaten. Ze hebben namelijk lekker makkelijk voor hen iedereen op een vlucht gezet terug naar Nederland. Voor hen voordelig, maar niet voor mij.
Ik snap dat ze alleen een repatrieringsplicht hebben, maar het was onrealistisch om te denken dat ik akkoord zou gaan met het aanbod van de vlucht op 12 November.

Ik ben tevreden wanneer ik het geld terug krijg van de terugvlucht naar Nederland die ik heb moeten kopen.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door adrianreid