Klacht: Slechte verbinding thermostaat en cv-ketel

op 29 maart 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Sinds de installatie (22-12-2015) moeten wij dagelijks de cv-ketel uitdoen en na 10 minuten weer aandoen omdat er geen ‘boiler-communicatie’ is, dus nu ruim 70 x! Na minstens 3 bezoeken van een Feenstra monteur en 3 van Atag (6 x verlof moeten nemen) constateerde men dat het aan de bedrading van de nieuwe thermostaat (niet besteld!) lag en wij dit zelf moeten oplossen. Alle leidingen van en naar de cv-ketel zijn deskundig aangelegd, maar de bedrading naar de thermostaat wil de fa. Feenstra niet doen. Is dit nu de “Altijd Warm” service van Feenstra? \’
N.B.! Volgens Klacht.nl en/of Feenstra is dit probleem opgelost. Hoe is dit mogelijk? Wij hebben sinds de klacht d.d. 9/3 geen enkel contact gehad met de fa. Feenstra

Als de nieuwe ketel en thermostaat werken zonder deze dagelijks te moeten uit- en aandoen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 30 april 2016 om 09:31 geantwoord

Geachte heer P*****,

Wij hebben elkaar gisteren gesproken na komst van een Atag en Feenstra monteur. U heeft aangegeven dat Atag een nieuwe kamerthermostaat heeft geplaatst, waardoor gelukkig de storing verholpen is.

Via deze weg willen wij u nogmaals onze welgemeende excuses aanbieden voor het ontstane ongemak.

Mocht u nog vragen hebben naar aanleiding van de bericht dan horen wij dit graag.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Feenstra Webcare ^SK

Alle klachten die gemeld zijn door EJPostma